Беларусі больш няма. Беларуси больше нет! ( Ниже статьи компьютерный перевод с белорусского языка)

Беларусі больш няма, вось што не так даўно зразумеў. Таму што большасьці яна і не патрэбна.

 

Калі заўтра правесьці рэфэрэндум «Ці ўваходзіць у склад Расеі», то без дапамогі Ярмошынай і адміністратыўнага рэсурсу большасьць адкажа «За». Ім Беларусь не патрэбна, як не патрэбна мова, культура ўвогуле, ня толькі нацыянальная. Да таго ж, не напісаў ніхто з нашых «Уладзімерскі цэнтрал». Хвалюе іх увогуле толькі канкрэтыка іхняга спажываньня. А, мабыць, заробкі падвысяцца — асноўны крытэр. І да таго ж, яны лічаць расейцаў братамі. Старэйшымі, вядома ж, тут ніхто з іх не спрачаецца.

Гэта наша большасьць, і яна, сама па сабе, ня можа звацца нацыяй. І гатова добраахвотна ёй не зьяўляцца, ёй гэта не патрэбна. Таму што яна разумная, і ў сілу сваёй разумнасьці не скіраваная ні да чаго, што не датычыць канкрэтна кожнай зь яе адзінак.

Ну, не патрэбна ім беларускае. Не здымаюць беларусы ржачных сэрыялаў, крутых баевікоў. Уся беларуская культура — па законах эканомікі непатрэбная.

Адзінай надзеяй для сябе лічу параход ці цягнік, урачыста абяцаны галоўным нармальным для ўсіх, хто ня зь ім. Ня ведаю толькі, як паклапаціцца, каб нас былі гатовыя прыняць на іншым баку. Бо ёсць прадчуванне, што там мы гэтак сама не патрэбныя. А каб нікому не замінаць, лепш за ўсё застацца жыць у гэтым цягніку. Хутка абвыкнем, будзем цярпець. Бо мы ж — сапраўдныя Беларусы.

Мы дагэтуль верым у законы сумленьня. Колькі ўжо нас вучылі, цягам гісторыі, і асабіста — гэтак і не вывучылі, ня сталі мы разумнымі. Ня ўсім дадзена быць драпежнікамі ў драпежным разумным сучасным сьвеце.

Яшчэ магчымае выйсьце — прыкінуцца нармальнымі, і паціху займацца сваімі адметнымі нацыянальнымі забавамі — у пэрманэнтным рэжыме. У пэўным сэнсе, гэта крок церазь сябе. Аднак выбару няшмат і, да таго ж, менавіта такім чынам гэта і адбываецца апошнія гады. Толькі раздушваюцца адна за адной апошнія з нашых радасьцяў, не выклікаючы пры гэтым ніякай асаблівай рэакцыі ў грамадзтве. Што гэта за грамадзтва? Чаго яно вартае, чаго заслугоўвае? Аднак, я ведаю, хто яго гэткае выхоўвае, з усімі сваімі новымі падручнікамі і праграмамі навучаньня; з тым шлакам, які транслюецца няспынна па тэлебачаньні. Выхоўваецца шэрая маса, якую мы і маем у наяўнасьці, замест людзей. Культура для іх — вядомае зло.

Дазвольце абвясьціць, шаноўныя грамадзяне: Беларусі больш няма. Яна ліквідаваная за нізкай запатрабаванасьцю. Замест яе абвяшчаецца БССР: быдларуская спажывецкая сацыялістычная рэмінісцэнцыя.

А тое, што пячэ на душы — дык тое пройдзе, ад гэтага не паміраюць. Гэта нацыянальна-юнацкі максымалізм.

* * *

Праз год 30 аматары гісторыі і экзотыкі будуць з захапленьнем вучыць зніклую мову. А на іх будуць зарабляць грошы, прапаноўваючы адпаведныя аксэсуары і літаратуру. Моднымі будуць татушкі з нацыянальнымі сымбалямі і характэрнымі радкамі. Найбольш моднымі будуць радкі і словы з максымальным утрыманьнем літары «Ў», як найбольш адметнай. Бізнэс. Так што

будучыня беларускай культуры залежыць толькі ад таленту прадусара, які будзе яе раскручваць. Шанцы ёсьць. Індзейцам некалі было горш.

 

Перевод статьи с помощью компьютера . Прошу прощения за не очень корретный перевод при помощи электронного переводчика.

                                                        Беларуси больше нет!

Беларуси больше нет, вот что не так давно понял. Потому что большинству она и не нужна.
 

Если завтра провести референдум «Входит ли в состав России», то без помощи Ермошиной и административного ресурса большинство ответит «За». Им Беларусь не нужна, как не нужна язык, культура вообще, не только национальная. К тому же, не написал никто из наших «Уладимерски централ». Волнует их вообще только конкретика их потребления. А, пожалуй, зарплаты повысятся - основной критерий. И к тому же, они считают россиян братьями. Старшими, конечно же, здесь никто из них не спорит.

Это наша большая, и она, сама по себе, не может называться нацией. И готова добровольно ней не являться, ей это не нужно. Потому что она умная, и в силу своей разумности не направлено ни к чему, что не касается конкретно каждой из ее единиц.



Ну, не нужна им белорусское. Не снимают белорусы ржачных сериалы, крутых боевиков. Вся белорусский культура - по законам экономики ненужная.

Единственной надеждой для себя считаю пароход или поезд, торжественно обещанный главным нормальным для всех, кто не с ним. Не знаю только, как позаботиться, чтобы нас были готовы принять на другой стороне. Ведь есть предчувствие, что там мы так же не нужны. А чтобы никому не мешать, лучше всего остаться жить в этом поезде. Скоро привыкнем, будем терпеть. Ведь мы же - настоящие Белорусы.

Мы до сих пор верим в законы совести. Сколько уже нас учили, в течение истории, и лично - так и не выучили, не стали мы умными. Не всем дано быть хищниками в хищным разумным современном мире.

Еще возможный выход - прикинуться нормальными, и потихоньку заниматься своими отличительными национальными забавами - в постоянном режиме. В некотором смысле, это шаг чрез себя. Однако выбора не много и, к тому же, именно таким образом это и происходит последние годы. Только раздушваюцца одна за другой последние из наших радостей, не вызывая при этом никакой особой реакции в обществе. Что это за общество? Чего оно стоит, чего заслуживает? Однако, я знаю, кто его столь воспитывает, со всеми своими новыми учебниками и программами обучения; с тем шлаком, который транслируется непрерывно по телевидению. Воспитывается серая масса, которую мы и имеем в наличии, вместо людей. Культура для них - известное зло.

Позвольте объявить, уважаемые граждане: Беларуси больше нет. Она ликвидирована за низкой востребованность. Вместо нее объявляется БССР: быдларуская потребительская социалистическая реминисценция.

А то, что печет на душе - так то пройдет, от этого не умирают. Это национально-юношеский максимализм.

* * *

Через год 30 любители истории и экзотики будут с восторгом учить пропавшую язык. А на них будут зарабатывать деньги, предлагая соответствующие аксессуары и литературу. Модными будут татушки с национальными символами и характерными строками. Наиболее модными будут строки и слова с максимальным содержанием буквы «В», как наиболее отличительной. Бизнес. Так что

будущее белорусского культуры зависит только от таланта продюсера, который будет ее раскручивать. Шансы есть. Индейцам некогда было хуже.