8 июня родился Н.Ф.Фёдоров. НАПУТСТВИЕ ВОИНУ

На модерации Отложенный

8 июня родился великий русский философ Н.Ф. Фёдоров

 

НАПУТСТВИЕ  ВОИНУ

«Признать всем государствам себя Отечествами, значит стать детьми, то есть подняться на величайшую нравственную высоту . На этой высоте узнавшим себя сыновьями открывается цель жизни . 

 

И возможно ли осудить тех, кто оставшись без отца и матери не могут простить врага, лишивших их самого дорогого . 

 

Напрасно некоторые ссылаются на христианское всепрощение . 

 

Христианство есть Воскресение и Жизнь – оно признаёт действительное и всеобщее Воскрешение, всеобщее возвращение Жизни и нужно обратиться к старой, народной, священной воинской повинности, которая защищала землю как прах Отцов, как Кремли или кладбища» 

( Н. Ф. Фёдоров ). 


«Когда умыл Сын Единородный ноги ученикам, прият ризы своя, возлёг паки, рече им : Ведаете ли, что сотворих вам ; вы называете меня Учителем и Богом : и добре глаголите : есмь бо . Аще убо Аз умых ваши нозе, Бог и Учитель, и вы должны есте друг другу умывати нозе . Образ бо дах вам, якоже Аз сотворих вам, и вы творите» (Ин., Гл.13, ст. 12-15) . 
 

«Несть ли писано в Законе вашем : Аз рех : Бози есте! (Псалом 81, ст.6 ) . Аще ли Отец мой Небесный назвал Богами тех, к кому обращено Слово Его, и не может разоритися Писание, Тому ли кого Отец освятил и послал в мир, вы речете, яко хулу глаголеши, зане рех : Сын Божий есмь . Аще не творю дела Отца моего, не имите Мне веры . Аще ли творю, аще и мне не веруете, делам моим веруйте : да разумеете и веруете, яко во Мне Отец, и Аз в Нём» (Ин. гл. 10, ст.34 – 38) . 
 

«Отец бо не судит никомуже, но Суд даде Сынови : да чтут Сына якоже чтут Отца . А иже не чтит Сына и Род его праведный, не чтит и Отца, пославшго Его . Якоже бо Отец имать живот в Себе, тако даде и Сынови живот имети в Себе . И область даде Ему и Суд творити, яко Сын Его Единородный и Сын Человечь есть» (Ин. гл.5,ст. 22-23, 26-27) . 
 

« На Суд Аз в мир сей приидох, да невидящие видят, а видящие ложь и злобу и смиряющиеся с беззаконием слепы будут . И слышаша от фарисей сия сущии с ним, и реша Ему : неужли и мы слепы есмы ? Рече им Сын Божий : аще бысте слепы были, не бысте имели греха : Ныне же глаголите яко видим : грех убо ваш умножается» (Ин. гл.9, ст.39 – 41) . 

«Истинно глаголю вам : не входяй Вратами Рода во дворы ближних, но прелазя инуде, той вор есть и разбойник . А входяй Вратами Рода и Слово Небесное глаголяй, Пророк есть . Сему дверник отверзает, и Глас его слышат, и ближних своих глашает по имени, и выводит их в пространство. И егда выведет их на свободу, пред ними ходит : и ближнии с ним идут, яко ведают глас его . 
Аз гряду Вратами : кто со Мною войдёт : и внидет и изыдет, и пажить обрящет . Вор не приходит с добром, разве да украдёт и убиет и погубит : Аз приидох, да живот имут, и Царствие Небесное . 
Аз есмь пастырь добрый : пастырь добрый душу свою полагает за овцы . А наёмник, иже несть пастырь, емуже не суть овцы своя, видит волка, и оставляет овцы, и бежит : и волк расхитит и разгонит их . Наёмник убегает, яко наёмник есть, и нерадит о овцах . 
Аз есмь Пророк праведный : и знаю ближния моя, и ближнии знают Меня . Якоже знает меня Отец, и Аз знаю Отца : и душу мою полагаю за ближних . 
И ины ближняя имам, яже суть не двора сего : и тыя мне подобает привести, и Глас мой услышат : и будет едино стадо, и един пастырь. 
Сего ради меня Отец любит, яко Аз душу мою полагаю за ближних, да паки прииму ю . 
Никтоже возмет ю от мене : но Аз полагаю ю от Себе . Область имам положити ю, и область имам паки прияти ю . Сию Заповедь приях от Отца моего Небесного» (Ин. гл. 10, ст.1- 18) . 
 

«Не мните, яко Аз на вы реку ко Отцу : есть, иже на вы глаголят, пророки ваши, нань же вы уповаете . Аще бы веровали пророкам Рода праведного, веровали бысте и мне : о Мне бо те писали . Аще ли тех писаниям не веруете, како моим глаголам веру имете ?» (Ин. гл.5, ст.45-47). 
 

«Сей же есть Суд, яко Свет прииде в мир, и возлюбиша безроднии человецы паче тьму, неже Свет : беша бо их дела злы . Всяк бо делаяй злая, ненавидит света, и не приходит ко свету, да не обличатся дела его, яко лукава суть . Творяй же Истину, грядёт к Свету, да явятся дела его, яко о Бозе суть соделаны» (Ин. гл.3, ст.27-29) . 
 

«Несть бо древо добро, творя плода зла : ниже древо зло, творя плода добро, всяко бо древо от плода своего познаётся : не от терния бо сбирают смоквы, ни от купины емлют гроздия винограда . 
Благий человек от благого сердца износит благое : и злый человек от злаго сердца износит злое : от избытка бо сердца глаголят уста . 
Грядый со мною, и слышай словеса моя и творяй истину, скажу вам, кому подобен . Подобен есть человеку зиждущему храм, иже ископа и углуби, и положи основание на Родовом Камени : наводнению же бывшу, припаде река к храму тому, и не може поколебати его : основан бо бе на Камени Рода . 
Слышавый же и не сотворивый, подобен есть человеку создавшему храмину на земли без основания : к нейже припаде вода, и падеся, и бысть разрушение храмины тоя великое .

Что же Меня зовёте господином вашим, и не творите, Аз же глаголю ?» (Лк. гл.6, ст. 43-45, 47-49, 46) . 
«Никтоже возложь руку свою на рало, и зря вспять, управлен есть в Царствии Божии» (Лк . гл.9, ст. 62) . 

« Глаголю же вам, друзьям моим : не убойтеся от убивающих тело, и потом не могущих более что сотворити . Сказую же вам, кого убойтеся : убойтеся имущаго власть по убиении, воврещи в дебрь огненную : ей, глаголю вам, того убойтеся. ( Бойтеся отделяющего вас от единого потока Родовой жизни )» (Лк. гл.12, ст.4-5) . 
 

«Глаголю же вам : иже аще исповесть Меня пред человеки, и Сын Человеческий исповесть его пред Ангелами Божиими . А отвергийся Мене пред человеки, отвержен будет пред Ангелами Божиими . И иже речет слово на человека, и аще на меня речет, оставится ему : а на Род и Святаго Духа хулившему не оставится ни на земли, ни на Небеси» (Лк. гл. 12, ст.8 – 10) . 

«Огонь приидох воврещи на землю, и хощу чтобы уже возгорелся . Крещением имам крестить вас, и како удержуся дондеже скончаются нечестивые ? Мните ли, яко мир приидох дати на землю ; ни, глаголю вам, но Меч Истины . Будут бо отселе во едином дому разделены праведные от беззаконных» (Лк. гл.12, ст.49 – 52) . 
 

«Лицемеры, лице Небу и земли весте искушати : что же и о себе не судити праведное ?» (Лк. гл.12, ст. 56 – 57) . 

«Суд изберём себе, уразумеем посреде себе, что лучшее!» (Иов, гл.34, ст.4) . 
«Не в роде ли праведном Бог научает разуму и премудрости ? Разумный доставляет добро и благо ближним своим. Так будь же делами непорочен, прост твори путь свой, дабы опасение имея, ближние не обличили тебя, войдя с тобою в Суд пред Богом» (Иов, гл.22,ст.2-4) . 
 

«Не оскудеет от праведных Суд ; ярость же на местники будет, нечестия ради даров их, их же приимаху на неправде» (Иов, гл.36, ст. 17-18) . 
 

«Умроша бо в юности душа их, житие же их уязвляемо Агеры/ангелами/, занеже оскорбиша недужна и немощна, Суд же правду кротких изложит» (Иов, гл.36, ст.14-15) . 
 

«Не привлецы нощи, еже взыти местникам, в место ближних твоих . Но сохранися, да не содееши зла : сих бо ради изъят еси от нищеты . Се, Крепкий удержит крепостию своею : кто бо есть, якоже Той, силён» (Иов, гл.36, ст.30-32) . 
 

«Силен крепостию сердца нечестивых не оживит, и Суд праведным даст, не отринет незлобиваго, не отимет от правдивого очес своих, но правдивого услышит, и рече, яко обратятся от неправды . Аще услышат Слово, и поработают, скончают дни своя во благих и лета своя в благолепоте . Нечестивых же не спасёт, зане не хотеша познати Бога и занеже учими не послушливы беша . И лицемеры сердцем возмутят ярость : не возопиют, яко лесть и ложь связа их» (Иов, гл. 36, ст.6, 5,7, 10, 11, 12, 13) . 
 

«Отвеща Бог ко Иову и рече : еда Суд со нечестивыми укланяется ; обличаяй же дьявола отвещати имать ему . Похощет же ли ти работати сатана, или поспати при яслех твоих ? привяжеши ли ремением иго его, и провлечёт ти бразды на поли ? надеешися ли нань, яко многа крепость его, попустиши ли ему дела твоя ?» (Иов, гл.39, ст.31-32, 9-11) . 

«Не смиряйся же со злом, мня себя прахом и пеплом, не повергайся ниц предо Мною . Ни, но препояши яко муж чресла твоя : вопрошу же тя, ты же Мне отвещай . 
Не отвергай Суда Моего : мниши ли Меня инако тебе сотворша, чем иных, разве да явишися правдив ; Еда мышца ти есть на сатану, или гласом на него гремиши ; сие есть начало создания Моего : сотворён поруган быти Агеры Моими . 
Прими же высоту и силу, в Славу же и в Честь облецыся : Пусти же Агеры гневом и всякаго укорителя ближних твоих смири, величава же дьявола в жертвенном огне угаси и согной с нечестивыми абие : скрый же их в землю, вне рода твоего вкупе и лица их безчестия исполни . 
Исповем, яко может Десница Моя, мышца твоя и правда Рода твоего упасти тебя . Возложиши ли нань руку, воспомянув брань бывающую на теле их ; и ктому да не будут на земли» 
(Иов, гл.40, ст.2-4, 14, 5-9, 27)
 

Р.S. « Рече Сын Единородный ученикам : егда послах вы без влагалища, и без меха, и без сапог на проповедь, еда чесого лишены бысте ? Они же реша : ничесоже . Рече же им : но ныне кто хощет сохранить мешок с добром, да возьмёт и отыдет от Меня : а кто хощет остаться со Мною, да продаст и одежду свою, и купит меч . Глаголю бо вам, яко ещё писаное се : со беззаконными вменися : ибо еже о Мне, кончину имать . Они же реша : Учитель, се меча зде два . Он же рече им : довольно есть» (Лк. гл.22, ст.36-38) . 
 

« Не мните, яко приидох воврещи мир на землю : не приидох воврещи мир, но Меч» (Мф.гл.10, ст.34) .

 

https://www.ok.ru/video/286181822816